Alfred och Ebba på övernattning.

Barnbarnen kom på besök ett par dar, för deras föräldrar skulle på bröllopsfest. Det är tyvärr inte så ofta dom sover över, men det är lika rolig varje gång det sker. Här börjar det med ljuständning i höstmörkret, sen blev det massor med onyttigheter för ungarna. Fredagsmys kallar man det för i reklamen. Men det var lördag idag.
Här ser vi nattgästerna, vid frukostbordet på söndagen, mycket nyttigare än kvällen före. Efter frukosten drog vi igång ett bullbak, för det var ju kanelbullens egen dag, här lägger jag in några bilder från detta. Det vart mycket motljus, men vi artister förstår oss ju på sånt, som vanligt folk ser som misslyckanden.

3 kommentarer:

Anna sa...

Åhhh...nu längtar jag efter mina barnbarn som jag tyvär inte träffar så ofta som jag skulle vilja...det är ju så när dom bor i annan stad. Det ser iallafall jättemysigt ut med bullbak och "lördags"mys...och pyamasklädda småbarn var det ju ett tag sen man hade i huset så det är oxå mysigt!! Kram från mig Anna A

Anonym sa...

Vi tackar så mycket för barnvakten. Stefan kunde på detta sätt göra succé på festen med sin humor.

Hasse Kronkäft sa...

Har du lust att vidareutveckla hur Stephans humor gjorde succe? Vi är ett festgäng här, det är jag, hasse och hasse, och vi är väldigt intresserade av humor.