Hemma hos reportage.



Jag har tappat fantasin för tillfället, och det är stiltje på Hillenvägen, så det får bli lite Hemma hos bilder, och det blir naturligtvis från mitt eget kyffe. För någon annan skulle ju aldrig ställa upp på dylika tilltag. Här sitter jag på Hillenbladets redaktion, och skriver ut bilder till en fotovägg i verksta´n.



Det här är själva verksta´n.



Här har vi nämnda fotovägg under uppbyggnad, med både gamla och nya foton på barn, barnbarn, farföräldrar, morföräldrar, fastrar, mostrar och allsköns släktingar i svartvitt.



Här kan jag ligga och titta på mina favoritprogram på TVn. Låt er nu för guds skull inte luras av det som visas just på den här bilden, för det ska ni veta att jag är en sån som slänger alla tidningars sportbilagor utan att titta i dom. Men jag ville inte gå ut med några ekivoka bilder redan i starten av den här hemma hos serien.
Forts. följer....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Inge skumbad i jacuzzin??