Och vinnaren är.......

I lördags var jag på MAXI Erikslund och handlade, och som vanligt var det massor av smakerbjudanden, vilket jag alltid avböjer vänligen men bestämt. Däremot hade man en gissningstävlan, där man fyllt en petflaska med karameller och man fick gissa antalet. Den som kom närmast den rätta mängden, vann ett fotbollspel. Min ohängde son övertalade mig att vara med och gissa, så jag gissade på 604st. Idag ringde man från MAXI och berättade att jag var närmast det rätta antalet som var 566st, och kunde komma och hämta vinsten. Det är ju alltid roligt att vinna, men min hustru tyckte det kunde vara nägonting vettigt någongång. Vinnaren och MAXI`s stjärnsäljare på bilden.

2 kommentarer:

Hasse Kronkäft sa...

Vart placerar man bäst en sådan pjäs?

finishgirl sa...

Ojojojo...INTE illa Janne!!! GRATTIS!!