Nakenchock i svampskogen????

Jag läste i konkurentbladet i morse, att en "kvinna och hennes mor" utsatts för nakenchock. ("Två kvinnor" eller "Mor och dotter") hade väl varit ett bättre sätt att uttrycka sig. Till yttermera visso, hade de två chockats svårt, av att se en naken, eller nästan naken (lite osäkert för dom talade så dålig svenska) karl stiga ur sin bil, polisanmälan om sexuellt ofredande gjordes i alla händelser. När jag läser om denna händelse, försöker jag sätta mig in i om det är någon skillnad i att se en naken man eller kvinna? Om det på mina dagliga skogspromenader, skulle uppenbara sig en naken kvinna mitt i lingonriset, smekandes strängarna på en kontrabas (ajdå nu kom jag in på mina personliga udda böjelser) så skulle jag nog bara bli glad och lycklig. Jag skulle aldrig komma på tanken att ringa polisen, utan bara stå kvar och njuta av skådespelet.

1 kommentarer:

Anna sa...

Hej Janne!
Nu har jag gjort allt för att jag ska kunna lägga en kommentar här..ojoj..det gick inte bara att skriva heller...det var såå roligt att se att du har en blogg och nu ska du få vara en av dom få utvalda bloggar jag läser regelbundet!! Kul att få läsa o se lite bilder på era söta barnbarn oxå! OTROLIGT fina måsar på sten!! Du är helt galet duktig Janne..att du inte ställer ut dina alster och säljer lite...kan finnas mycket pengar där..;-) Må gott och hälsa frun// Kram från Anna Ahlnäs(fd Hellqvist)