Nyhetstorka och skrivkramp.




Jag har har haft lite dålig fantasi ett tag, det händer ju inte så mycket här på området. En tabloid i den här digniteten, vill ju ha massor med vänsterprassel, skillsmässor och pajkastning mellan grannar, men sådana tilltag förekommer ju inte i så här FINA kvarter. Så jag tänkte bara visa några bilder från Ängsö naturreservat, som jag besökte igår, detär ju så vackert där ute så det är svårt att beskriva med ord.Jag kan lova alla trogna läsare (båda två) att det är värt ett besök, då menar jag inte bara slottet med parker, det finns flera mil vandringsleder, med bad, grill, och utsiktsplatser. Bilderna är från Långholmsbrygga Ute hos fiskargubben Vidlund och hans hustru. Tyvärr så har dom stängt fiskaffären och cafeét som dom har haft därute. Vi tog med vatten till hundarna trotts att vi var vid Mälaren.

0 kommentarer: